miasvikt

Alla inlägg den 8 oktober 2012

Av Marie - 8 oktober 2012 08:29

Oj vad veckorna och helgerna springer iväg fort.

Ganska bra med invägning på måndagar, då kan jag helt enkelt inte fuska för mycket!  

Veckan resultat:

- 1,0 kg.

Träningsminuter förra vecka: 265 min.

Midjemått: - 2 cm. (På drygt en månad)


Jag räknar inte med alla mina promenader, då vissa har varit i saktare tempo.


Nu stundar en jobbvecka. Med diverse aktiviteter på fritiden oxå. Dessutom ska jag på mässa med jobbet, vilket tar en hel dag. Men jag hinner nog ta en morronpromenad då, gäller bara att ställa klockan!

På fredag bär det iväg på årliga tjejresan. Så då blir det till att ta antingen en joggingtur eller promenad på morgonen. Har aldrig sprungit på morgonkvisten, så det kanske vore nåt att testa!?


Träning för kommande vecka:Det är inte säkert, jag hinner med någon promenix ikväll, så det får bli en runda på lunchen! Imorron kväll, aktvitet med ungarna hela kvällen, så då får jag jogga direkt efter jobbet. Onsdag: Långpromenad! Torsdag mässa. Fredag morronpromenix/jogging??Lördag: Långpromenad+aerobic. Söndag: Långpromenad+joggingtur .


Joggngtur i går kväll, gick förvånansvärt lätt, vilken skillnad från när jag knappt orkade 1 minut! Nu ökade jag till och med tempot emellanåt! (20 minuter jogging, +uppvärming 3 minuter  och nedvarvning 5 minuter.)Men usch, så mörkt ute. Kom inte iväg förrän strax innan kl. 19. Hädanefter blir det precis efter jobbet, annars för mörkt helt enkelt. Deprimerande, gillar inte den kommande hösten/vintern!!!!! Måste dessutom investera i en bra långärmad träningsjacka. Det var lite kallt om armarna, inte bra!


Kost: Fredag gick det så där. Lördagen bättre! Men slarvade med mattider och åt för lite egentligen i helgen. På så vis bättre, under vardagarna!


Allt gott till er som hittar till min sida. Ta vara på den korta stunden vi har på jorden! //Marie

Presentation


Mitt nya sunda liv, viktnedgång+ hälsa "my own way"!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Före bild.

 

Tjejmilen 2013

 

Oktober 2012

 

Bild November 2012

 

Bild Dec 2012

    

Januari 2013

  Januari 2013

April 2013

 

maj 2013

 

Juli 2013

 

Aug 2013

 

Augusti 2013

 

September 2013

 

December 2013

 

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22 23 24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder


Ovido - Quiz & Flashcards