miasvikt

Alla inlägg den 30 november 2012

Av Marie - 30 november 2012 08:03

Är det allt som krävs... Tiden räcker inte till känns det som.


Hade ett mindre nervsammanbrott i onsdags. Storstädade ungarnas rum, slängde massor av skit! Så inte blev det tid till träning då. Jag vägrar att träna klockan 21 på kvällen! Jag påbörjade mitt Yoga pass, men det var ett sånt liv, hemmavid, så det fick jag ge upp!   

Vissa dar är skit!! Bara att ge upp liksom...


Igår blev det däremot träning, dvs jag TOG mig tid!! Pilates, för rygg och armar främst. Så skönt!


Sett på tv:

Hann se litegrann, på Aldrig mera fet. Inspirerande. Och bevisar att förändring börjar i huvet! Man ska inte banta för andras skull, utan för sin egen. Tjejen var superduktig!


Kost igår:

Fläskfilegryta, och sallad. Pommesfrites till övriga i familjen.


Ikväll jobbar maken, så då blir det tjejkväll! Jag ska hyra en film, som jag ska se när ungarna sover oxå!

Har lovat att göra hemmagjorda Chicken nuggets,(tacokrydda) själv äter jag kycklingfile.


Andra projekt:

Såg en underbar klänning, på Stoff och stil, i Malmö. Den såg precis ut som en Desigual klänning. Så i veckan, beställde jag tyg och mönster och igår hämtade jag ut mitt sypaket. I helgen tänkte jag börja sy! Det ska bli skoj. Orginalet kostar typ runt tusenlappen, mitt tyg och mönster kostade 300 kronor! Dessutom kan jag modifiera passformen! Får väl lägga ut bild, under arbetets gång.   (Se bild nedan, hur originalet ser ut. Min klänning, ska bli mörkröd,svart och några fina applikationer på!)


 



Ha en underbar fredag, ta vara på livet!/Marie






Presentation


Mitt nya sunda liv, viktnedgång+ hälsa "my own way"!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Före bild.

 

Tjejmilen 2013

 

Oktober 2012

 

Bild November 2012

 

Bild Dec 2012

    

Januari 2013

  Januari 2013

April 2013

 

maj 2013

 

Juli 2013

 

Aug 2013

 

Augusti 2013

 

September 2013

 

December 2013

 

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3
4
5 6 7 8 9 10
11
12 13 14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Bilder


Skapa flashcards